q Semester 2 - PUMA Academy

Introductie

In 2022 vond de 2de editie van de PUMA Academy plaats. Drie verschillende experts faciliteerden samen in totaal negen gratis online masterclasses waarin ze hun kennis en persoonlijke ervaring deelden met alle deelnemers. Tijdens deze masterclasses leerden we meer over onderwerpen als het ontdekken van je passie, (persoonlijk) leiderschap en personal branding.

Puma-Dani-Jašarević-en-Lizzy-Blijleven-b&w

Emilie Sobels

In 2015 richtte Emilie Sobels, toen pas 27, Hashtag Workmode op. Ze startte met 1 vestiging, maar al snel was ze de trotse owner van maar liefst 5 Hashtag Workmode kantoren. Het idee achter de stijlvolle female focussed co-working spaces? Emilie: ‘Een fysieke plek waar ambitieuze en ondernemende vrouwen samen kunnen werken en van elkaar kunnen leren’. Deze visie leidde tot een levendige community met meer dan 150 female entrepreneurs die een werkplek bij haar huren. In de masterclassreeks van Emilie – Ready. Set. Work it – leerden we meer over het ontdekken van je passie, het stellen van doelen en het bereiken van de juiste mindset.

Hanane Abaydi

Net als haar favoriete chocolademerk is growth expert & business strategist Hanane crazy about chocolate, serious about people. Voor haar is dat groter doel zorgen dat er straks een woke generatie de arbeidsmarkt domineert. Zodat de echte veranderingen die er nodig zijn voor sociale, economische en ecologische gelijkheid doorgevoerd en geborgd worden. In de masterclassreeks van Hanane – Meaningful Leadership – werden we in drie stappen klaargestoomd om een betekenisvolle leider te worden: van je eigen ontwikkeling of van een groep mensen die met plezier voor jou willen werken. It’s up to you. Zolang je haar maar het volgende belooft: never let small minds convince you that you think too big. #doyou

Puma-Dani-Jašarević-en-Lizzy-Blijleven-b&w
Puma-Dani-Jašarević-en-Lizzy-Blijleven-b&w

Nancy Poleon

Nancy Poleon is de founder en CEO van BrandedU. Ze werkte eerder als marketingmanager voor BMG Records en UIP International in Londen waar ze verantwoordelijk was voor de lancering van nieuwe entertainment producten en het begeleiden van de carrières van onder andere Britney Spears, Alicia Keys en Pink. Door middel van Rock-n-Roll branding, een nieuwe, persoonlijke en creatieve manier van branding gebaseerd op haar ervaring in de entertainmentindustrie, helpt ze bedrijven en mensen hun (carrière) doelen te bereiken door hun ware zelf te zijn. In de masterclassreeks van Nancy – Personal branding om je carrière te versnellen – leerden we meer over de waarde van authenticiteit. Hoe je jouw personal brand story vertelt en overbrengt, hoe je jezelf zichtbaar maakt én een betere netwerker wordt.